יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

דוגמאות לתסרוקות ערב

  • תסרוקות ערב רומנטיות - על מנת לעצב תסרוקות ערב רומנטיות, יש לחלק שיער ארוך לשני חלקים. במידה ויש פוני, מומלץ להסיטו הצידה. יש לשזור משני חלקי השיער צמות כלפי מטה ולחבר ביניהן באמצעות סיכה. ניתן לשלב בתסרוקות מסוג זה פרחים קטנים, אבנים עדינות, פנינים ועוד.
  • תסרוקות ערב של נסיכות - תסרוקות ערב המתאימות במיוחד לכלות ומתאימות לבעלות שיער ארוך. בתסרוקות מסוג זה החלק האחורי של השיער מעובד היטב בבייביליס ליצירת תלתלים מושלמים. את החלק הקדמי של השיער מושכים לאחור אך לא בצורה הדוקה מדי ואת התלתלים אוספים בעדינות באמצעות סרט יפה שזור באבנים או שרשרת פרחים.
איפור כלות, איפור מקצועי, איפור ערב

יום שני, 11 באוקטובר 2010

איך לבחור שמלות כלה?

אחד הדברים שמטרידים כל כלה לפני חתונתה הוא איך תיראה שמלת הכלה שלה. בחירת שמלות כלה אינה עניין פשוט ומצריכה זמן ומשאבים רבים. בבואכן לבחור שמלות כלה, הגיעו עם בת לוויה אשר אתן סומכות עליה כי תגיד לכם תמיד את האמת בפנים. לפני שאתן מתחילות בסיורים המפרכים לבחירת שמלות כלה, עצרו רגע לחשוב איזו שמלה אתן רוצות. עיינו בקטלוגים שונים המציגים שמלות כלה אופנתיות ונסו לחשוב על הקו העיצובי המתאים ביותר לסגנונכן האישי. אין זה מבטיח כי השמלה אותה אהבתן תתאים למבנה גופכן, אך זו כבר התחלה.
לכל כלה סגנון וטעם ייחודים רק לה – ישנן כלות אשר יעדיפו שמלות כלה מפוארות וצעקניות, ישנן כלות אשר יעדיפו שמלות כלה עדינות וכפריות, כל אחת וסגנונה האישי. מהו הסגנון המתאים לך? תיכף נדע.
איפור כלות

יום שבת, 2 באוקטובר 2010

סדנאות איפור למסיבת רווקות

החברה הכי טובה מתחתנת? אתן עורכות לה מסיבת רווקות? אתן לא יודעות איך לתכנן את הערב? אתן צריכות לדאוג להפעלה. אם חשפן הוא לא ממש הסגנון שלכן והרצאות מפי סקסולוגים כבר שמעתן לרוב – סדנאות איפור הן הפתרון המושלם להצלחת המסיבה שלכן. באמצעות סדנאות איפור, גם הכלה וגם כל המשתתפות יוצאות מרווחות ומקבלות טיפים ייחודים לסגנונות איפור שונים. את הידע שתרכשו, תוכלו לממש כבר למחרת בערב החתונה. סדנאות איפור מתאימות גם לחוגי בית, חברות טובות שרוצות חוויה משותפת ומיוחדת, ימי הולדת ועוד.